1. Reklamacja – usługi serwisowej
Klient ma prawo reklamować zakupiony usługę lub towar w trakcie trwania gwarancji pod warunkiem, że uszkodzone lub zużyte części zostały objęte gwarancją.
Przed wysłaniem wadliwego towaru konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego i załączenie go do przesyłki.
Do przesyłki zwrotnej należy koniecznie załączyć dowód zakupu, tj. oryginał paragonu lub kserokopię faktury VAT.
Na rozpatrzenie reklamacji serwis ma 14 dni roboczych.
Serwis Naprawytelefonow.pl udziela 3-miesięcznej gwarancji (w formie plomby gwarancyjnej) na wszelkie zrealizowane naprawy.
W przypadku wystąpienia usterki po naprawie w serwisie Naprawytelefonow.pl uprzejmie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu wygenerowania odbioru urządzenia.
Przypominamy iż gwarancją jest objęta usługa oraz użyte części a nie cały telefon.
Urządzenie należy zapakować w oryginalne lub zastępcze opakowanie, wydrukować i wypełnić formularz reklamacyjny oraz dołączyć go do przesyłki.
Każde zgłoszenie reklamacyjne będzie rozparzone indywidualnie przez jednego z naszych techników w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji serwis Naprawytelefonow.pl zobowiązuje się wyeliminować usterkę.
W przypadku gdy usterka nie została wykryta lub jest wynikiem użytkowania urządzenia nie zgodnie ze specyfikacją producenta. Właścicielowi zostaną naliczone koszty transportu (odbiór urządzenia oraz jego dostarczenie) zgodne z cennikiem przesyłek.
W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: serwis@naprawytelefonow.pl
2. Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży
Klient dokonujący zakupu towaru za pośrednictwem serwisu Naprawytelefonow.pl może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania mu towaru.
Sprawdź czy odesłany towar znajduje się w stanie niezmienionym, nie nosi śladów użytkowania, nie był kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony oraz posiada plomby gwarancyjne w stanie nienaruszonym. Dotyczy to również oryginalnego opakowania produktu.
Solidnie zapakuj towar dołączając do niego dokument zakupu tj. oryginał paragonu lub fakturę VAT i formularz odstąpienia od umowy, w którym podasz swój adres, a także dane oraz nr konta bankowego na które zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Odeślij towar na adres:
P.U.H. Votum”
ul. Nowa 21
85-119 Bydgoszcz
Reklamowany towar Klient odsyła na własny koszt dowolną formą transportu.
Zwroty należności wykonuje się tylko i wyłącznie na rachunek bankowy podany przez klienta na formularzu odstąpienia od umowy maksymalnie do 14 roboczych od pozytywnego rozpatrzenia.
W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:
serwis@naprawytelefonow.pl